20 października 2009

GET UPZ

Wczoraj wieczorem w grze została dodana nowa opcja - GET UPZ.



Chodzi w niej głównie o to, aby kupować proponowane tam zestawy ubraniowe. Za zakup proponowanego w Get Upz ubrania otrzymuje się 20% zniżki, a po zakupie trzech kompletów z jednej grupy otrzymuje się specjalny prezent, którego nie da się kupić w sklepie. Poza tym jeśli posiadacie już jakiś przedmiot z danego zestawu w swojej szafie, to wtedy nie będziecie go musieli kupować ponownie, Get Upz wyczai to co już macie i zaznaczy to przy danym komplecie. Na przykład 2/5 oznacza że 2 przedmioty z tego zestawu w którym w sumie jest ich 5 już posiadacie, 0/4 oznacza, że nie posiadacie żadnego z czterech proponowanych przedmiotów. Aby otrzymać prezent nie trzeba zachowywać wszystkich tych ubrań w szafie, można je zaraz po zakupie sprzedać, z tym że jak to zwykle bywa otrzymana ze sprzedaży kwota jest dużo niższa, od tej, którą musimy pierwotnie za daną rzecz zapłacić. Na ourWorld jest to zazwyczaj 1/10, czyli kupisz coś za 3000 a sprzedasz za 300. Taka ekonomia, nie ma lekko.

Nie rozgryzłam jeszcze tego Get Upz do końca, ale pozwoliłam sobie odsłonić dla Was pierwsze sześć kompletów ubrań oraz pięć pierwszych nagród po to żebyście Wy nie musieli testować co też tam się znajduje. Po wejściu na moją kartę gracza można obejrzeć zarówno te stroje jak i nagrody. Postać nazywa się faceoff
Zapytacie zapewne: PO CO TO KOMU? Ano jak to poco? Dla kasy, dla kasy!
Przyznam, że troszkę to bez sensu, że każdy otrzymuje dokładnie te same zestawy ubrań i te same nagrody, no bo co to za niespodzianka skoro z góry wiadomo jaki prezent otrzymamy, podglądając to u innych użytkowników.

PS: Pamiętajcie, że chcący kupować nowe ubrania MUSICIE MIEĆ wolne sloty w garderobie 24-godzinnej. Inaczej z zakupów nici, gdyż zakup zatrzyma się słowie PURCHASE, co oznaczać będzie że jest w trakcie zakupu, ale nie może sobie poradzić bo nie znajduje miejsca w szafie.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

ja z zestawu 1 kupiłam tylko fryzure bo reszty nie moge ponieważ ciagle mi pisze purchasing... PROSZE POMÓŻ

Anonimowy pisze...

mam pytanie jak sie zamawia w tym barze ? ?

Bloomisiak pisze...

Faceoff, a czy Ci się kasują nowe przedmioty z garderoby po 24 godzinach?
Odp. ponieważ mi też pisze purchase, ale NIBY nie mam wolnego miejsca, bo mi się nie kasuje ;(
Dziś zdobyłam tylko 12 przedmiotów i już się zacina na tym purchase :(

Anonimowy pisze...

wie ktoś może czy można jakoś szukać ludzi czy coś w tym stylu??