17 października 2009

Jak brać udział w konkursach - CONTESTS

Konkursy odbywają się niemal codziennie i składają się przeważnie z 12-tu rund.
Aby zgłosić się do konkursu należy wykonać trzy rzeczy:
- przebrać się odpowiednio do tematyki konkursu
- wejść w zakładkę CONTESTS w menu GO
- zgłosić swoją kandydaturę w konkursie (Enter a Contest) płacąc 20 monet i głosując na 3 losowo wskazane osoby
... i to w zasadzie wszystko :)

Teraz gdy już zgłosiliście swoją kandydaturę wystarczy czekać na wyniki głosowania, które odbywa się na CATWALK w Krainie Soho a głosującymi są inni użytkownicy.
O Waszych wynikach z każdej rundy będziecie informowani wiadomością mailową.
O czym trzeba pamiętać?! Najważniejsze jest to, abyście w momencie zgłaszania się do konkursu byli ubrani zgodnie z jego tematyką, gdyż podczas zgłoszenia zostaje wam wykonane zdjęcie (screen, snapshot), które będzie się pokazywało podczas głosowania. I właśnie to jak jesteście ubrani ma największy wpływ na to, na kogo zagłosują inni użytkownicy i kto będzie na miejscu pierwszym a kto na tysięcznym.... Tak, tak, te konkursy nie kończą się na trzech miejscach :) Jeśli będziecie ubrani niezgodnie z tematyką konkursu, to możecie być pewni, że raczej nikt na Was nie zagłosuje :/
Wszystkich zwycięzców zakończonych już konkursów możecie oglądać również na karcie zgłoszeniowej (View Past Winners).
Obecnie trwające konkursy do których nie da się już zgłosić to: Angel i Monster.
Zaś konkursy do których zgłoszenia cały czas są jeszcze przyjmowane to: Elf, Teacher (Nauczyciel) i Worst Dressed (Najgorzej Ubrany).

Jeszcze na koniec przedstawię Wam na obrazku jak wygląda przykładowe powiadomienie o zajętym miejscu w danej rundzie.
Inbox zawiera tytuł wiadomości, który oznacza, że kolejna runda konkursu własnie się zakończyła.
Message zawiera treść wiadomości, z której wynika, że w piątej rundzie konkursu Monster Wasza postać ma 228 miejsce i że głosowanie nadal trwa.


16 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Dzięki już skorzystałam . A chciałam się spytać . Bo jak moje dwie przyjaciółki zarejstrowały się z tego maila co im wysłałam to dostałam wiadomości dwie, że akceptowały ale gemsów nie dostałam czemu ?

ourworld pisze...

Niestety, nie odpowiadam za to czy coś działa czy nie bo to nie moja broszka :)

Poza tym diamenciki dostaje się gdy osoba z zaproszenia będzie mieć level 5, potem znów się dostaje gdy będzie mieć level 10, 15, 20 i tak dalej co pięć leveli.... nie napisałaś czy te twoje przyjaciółki doszły do 5 levelu? jeśli nie to diamentów nie dostaniesz. Oprócz tego właśnie w tych wiadomościach które dostałaś jest to napisane, wystarczy sobie przeczytać i przetłumaczyć.

Anonimowy pisze...

No tak . Rozumiem ,
Doszły do 5 levelu . No trudno. Przepraszam za nie zrozumienie. ; )

Anonimowy pisze...

Cześć, mam problem.
Czy jest jakiś sposób, aby zwiększyć pakowność wyposarzenia? Nie mam wcale dużo rzeczy a nie moge nic już kupić, ani wygrać przez flow.Byłabym bardzowdzięczna za odpowiedź.

Unknown pisze...

Harajuku,mogłabyć mi wytłumaczyć dlaczego kiedy chce kupić jakąś rzecz wyskakuje mi to:

http://yfrog.com/04errormkp

Ani nie mam tej rzeczy,nie mam w zakładce New Items 40 przedmiotów(Liczyłam),mam wymagany level i stać mnie.Co mam zrobić?

werona99

ourworld pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
ourworld pisze...

werona99, za errory też nie odpowiadam ja :)

to dokładnie tak jakbyś na stardoll dostała komunikat "coś poszło źle", który co jakiś czas wyskakuje w StarBazarze i ja tez nie mam na to wpływu ani nie wiem dlaczego tak sie dzieje... błędy to błędy, zawsze były i będą towarzyszyć każdej grze tego typu
Są dwa wyjścia:
1. nic nie poradzisz i się przyzwyczajasz
2. piszesz do administracji, wyłącznie po angielsku, bo gra nie posiada obsługi polskiej

Dawidos111 pisze...

jest też 3-ci sposób... Ja też miałem taki sam błąd, pisało mi że mogę mieć jeszcze -3 rzeczy (tak -3). Poczekałem dwa dni... nic sprzedałem dwie rzeczy i nagle cudem miałęm już 11 wojnego miejsca. Mam nadzieje że zadziała :)

Anonimowy pisze...

też miałam problem z małą ilością miejsc w inventory są dwa wyjścia
1.musisz coś sprzedać
2.MOŻESZ kupić w sklepie więcej miejsca(ja tak zrobiłam) 30gemsów kosztuje 100miejsce w szafie czyli powiększa się o 60 miejsc

Anonimowy pisze...

Anonim, a gdzie się da dokupić to dodatkowe miejsce? W którym sklepie?

Anonimowy pisze...

go ->shops->novelty->enchantments-> inventory
PS: jaki masz nick na ourworld??

ourworld pisze...

ok, dzięki :)

faceoff to konto kuzynki, siedzimy tam na zmianę :)

ourworld pisze...

ok, zrobiłam sobie 100 itemów i powiększyłam album do 40 fotek :)

Anonimowy pisze...

hey mam takie pytanko czy mozna jakos zmienic imie na ourworld jak tak to pliss piszcie

Anonimowy pisze...

można, tylko trzeba za to zapłacić 20 gems

Anonimowy pisze...

a mam pytanie na temat tych konkursów. Co się dostaje za 1 miejsce w konkursie?